onsdag 11 maj 2016

Onsdagskontor

Oj oj, nu var det onsdag igen. Och den här gången så har det verkligen gått fort. På riktigt. Inte bara så där som vuxna lite klyschigt brukar säga, utan den här gången var det min soon to be nioåriga son som sa det. "Oj mamma, är det redan torsdag i morgon?".  Med andra ord, jag vet från en säker källa att det faktiskt har gått fort. 

Jaha. Då var det avklarat. Moving on. 

Onsdag betyder onsdagskontor, och den här onsdagen körde jag en favorit i repris och drog hem till Linda

Vackert och somrigt längs vägen mot Falun




Vi satt båda två med förberedelser av varsin PechaKucha, och satt med andan lite i halsen. Hur låter det här? Kan det här passa? Vad tycker du om den här? Tänk vad skönt att ha någon att bolla med så att man slipper slita sitt hår alldeles själv. Ha! Dessutom så känns allt dubbelt så effektivt när man åker hemifrån ibland.

Välkomna och lyssna sen om ni kan/vill!

Nästa vecka ses vi igen Linda! 
Men då kanske vi byter "kontor"...vi får se vart vi hamnar.

Annars så har mina kontorsplatser sett mer ut så här de senaste dagarna:

Dator, solbrillor och kaffekopp (Ylva Skarp).

Ta vara på värmen och solen nu mina vänner.
Over and out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar