fredag 9 juni 2017

Lite printskreenz och annat en fredag

Då en inte vill kallprata för mycket om ingenting, så kommer här några saker jag printscreenat under den sista tiden. Eller. Vissa kan vara rätt gamla faktiskt. När jag tänker efter. 











Andra saker: läste en intervju med sexåringen på dagis idag där hon fått berätta om vad hon tycker om att sluta på dagis och börja F-klass i höst. Och hon (som vanligt) spinner på och målar ut de mest fantastiska berättelser. Bland annat om hur de kommer ha en stor fest på skolan när hon börjar och att de har en skeletthand som man ska leta efter (??). Dessutom döpte hon om en av sina nya vänner till "Emma" då hon glömt vad hon heter...

Jodå. 

Vardag liksom. 

Fnissade och hade mig på morgonen när jag stod där och läste intervjun. Kan tänka mig lite på samma sätt som britterna gjorde i morse när de läste tidningen. Oh may...

Nu då? Jobb och hämtning av barn efter lunch. Regnet hänger liksom i luften där ute och hjärnan känns en aning seg. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar