onsdag 12 april 2017

Om tisdag på en onsdag

Hej onsdag! Jag gillar dig ganska mycket. Mycket på grund av att jag ogillar tisdagar. Vet ej exakt varför. Tisdag känns som ett glapp. Ett glapp mellan...någonting? Måndag, då kickar allt igång och en har pepp i kroppen. Ny vecka tralalalala! Men sen kommer liksom tisdagen och ba; jahaja...tjena vad icke pepp det var idag då. Hade det inte varit för dansen på kvällen så vette tusan. Då hade jag eventuellt smällt av och ramlat ihop för länge sedan. Jag hoppas dock att det här tisdagshatet kommer att försvinna snart då tisdagar kommer få en ny mening i mitt liv snart. Frågan är bara hur jag ska ta mig ur det där glappet? Införa champagnelunch på tisdagar kanske. Eller godistisdag? 

Jag får klura på den. 


Här kommer lite inspiration som kan hjälpa till på en tisdag.




Så här glad blir jag när tisdagen är över! Typ salig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar