onsdag 28 mars 2018

Ett tips



Hej Internet! 

Jag tänket att jag skulle slänga ur mig ett sådant där tips så här på sena eftermiddagen. För det har jag hört att man ska göra lite titt som tätt i sin blogg. Så här kommer det. 

Hosta inte så att 
du får sprickor i revbenet. 

Jag har nämligen testat det nu och det är inte skönt. Väldigt oskönt faktiskt. Lite kniv-i-revbenet-känsla kan man säga. 

Fast det förstås. Gillar du den typen av smärta så fort du andas in, andas ut, ligger fel på natten eller rör dig lite för mycket då tycker jag absolut att du ska testa på det. Hosta på bara! 

Men, en liten varning dock. Att börja hosta är lite som att öppna Pandoras ask. Det går inte att stoppa den eller få det ogjort när du väl börjat. 

Ja. Det var väl det. 
Slut på tips!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar