onsdag 26 oktober 2016

Smitningslista

Bild: Pinterest.

I ett lamt försök till att förhala en uppgift som jag i princip borde göra klar idag, så tänker jag nej men ska vi inte slänga in en lista? Var ju ett tag sen. Jo? Jo det gör vi.

INREDNING - Först och främst så vill jag tipsa om en sida med fin fina prints. Kika in hos SammyRose. Det är Jenny Brandt och hennes mans shop där de säljer sina fotografier och illustrationer. Kreativa, fräcka och coola! Jag gillar den rosa astronauten och barbiebilden. Jenny driver också bloggen Dosfamily - love it - som för övrigt skrev om vår app Halloween Haunted House förra året!   

Nästa grej är dessa glas! Åh! Jag vill dricka bubblande alkohol i dem, le och spela frän art deco inspirerad jazz! Perfekta till Halloweenbjudningen, eller jul! CRAVING!
 




MUSIK - Den här rullar runt runt just nu.



KULTUR - Haha! Ja vad ska man säga? Hahaha! Pax för att vara Sexy Donald Trump på Halloween! 


MODE - Lyssnade på Kakan och Britas fina snack om utseende på Kakans pod Under huden. Extra plus - Britas dotters prat i bakgrunden. 


MAT - Den här potatisrätten! M-Å-S-T-E testa! Tipset kommer från den här bloggen, som jag för övrigt gillar skarpt! Recept här.



Ja... 
Nej men tack och hej då.
Vidare tillbaka mot uppgiften, så att...
Öööh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar