fredag 14 oktober 2016

Lately en fredag

Bild från weheartit.com

Hej! 

Aa. Jag vet. Det var ett tag sen jag skrev. Så jag tänker så här. Jag kör en snabbis med saker som snurra(r)t runt i min hjärna just nu. Som en speed-dating där jag snabbt drar lite saker om mig själv, fast minus det där med saker om mig själv. Utan mer saker som jag tänkt på i veckan. Okey? Okey.

1. 

Ja jag vet inte...Vad ska man säga om det här? Egentligen? Jag kan tycka så här; fine, han skriver bra och han har skrivit mycket texter i sina dagar. En poet och allt det där. Jag kan däremot tycka att det finns många - många - andra som skulle kännas mer...rätt? Ja, rätt. Lite så här.

2.

Jag är mållös. Men inte förvånad. Det här är så vidrigt så man får kräkreflex varje gång man tänker på det. Och det är bara en droppe i den enorma bägaren. 

Däremot - det här är så bra och känns hoppfullt. Michelle for president! 

3.

Rodebjer pre spring 2017. Mums! Se allt här.

4.

Det här med att mannen åkte iväg på jobb igår och kommer inte hem förrän på onsdag...

5.

Å andra sidan känslan när man får välja fritt vad man ska titta på på kvällen, och äta alla popcorn själv. #grepparefterhalmstrån 

6.
 



På grund av skolan så har jag sådant här på hjärnan. Tonalitet i reklam.

5.


Jag är ett stort fan av Brita sen tidigare. Älskar hur hon för sig i TV och hennes stil överlag. Vet att hennes man Kalle också gör mycket TV men har liksom aldrig sett något. Började titta på Svett & Etikett igår. Är såld. Totalt. 


Slut på saker. Eller slut i huvudet mer. Nu ska jag ta mig ett glas vin, laga mat till tonerna av denna - barnens val. PUSS!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar