tisdag 19 juni 2018

OTR II


Eufori. Det har känts så långt bort. Och dessutom så overkligt. Men nu är det nära. 

Och ja. Det låter kanske galet och otroligt barnsligt. Jag är medveten om det. 

Men jag bryr mig inte om det. Såklart. 

Beyoncés musik har hjälpt mig väldigt mycket under de senaste åren. Tröstat, gett mig styrka och omfamnat. Mer dansant musik får man leta efter, vilket gör att hon spelas nästan dagligen här hemma.  

Rå kvinnokraft. Som talar direkt från hjärtat. På senaste tiden väldigt politisk och ärlig. Både 4.44 och Lemonade har det som genomgående tema. Men sett från olika vinklar. 

I dagarna släpptes nytt material. Mitt under touren. Världen, som jag känner den stannade för en stund. Bey och Jay tillsammans. Wow. Mer politiskt mer ifrågasättande. Mer kvinnokraft. Mer "bekämpa orättvisor!", mer familj och framförallt mer kärlek. 


Nio nya låtar att öva in innan måndag! 



SEX DAGAR KVAR!



Hennes otroliga dansare! 



Alla bilder från Beyoncé. 



  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar